Αναρωτιέσαι αν είναι αναγκαίο να έχει η επιχείρηση σου παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Αν πρέπει να επενδύσεις πόρους και χρόνο σε μία στρατηγική social media;
Η απάντηση είναι ναι!
To 2023 είναι εδώ και οι χρήστες των social media υπολογίζονται σε 4,8 δισεκατομμύρια παγκοσμίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καθένας αφιερώνει κατά μέσο όρο 2,5 ώρες καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες σου λοιπόν, νέοι και δυνητικοί, βρίσκονται πλέον στο διαδίκτυο και στόχος σου είναι να επικοινωνήσεις αποτελεσματικά μαζί τους.
Παρακάτω σου παρουσιάζουμε μερικά από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα μίας επιτυχημένης παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ενίσχυση brand awareness
Μέσα από τα social media κάνεις αισθητή την παρουσία σου και προσελκύεις νέο κοινό. Παράλληλα, η δημιουργία στρατηγικής για κάθε πλατφόρμα έχει ως σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σου. Δημιούργησε πολύτιμο και χρήσιμο περιεχόμενο για το κοινό σου και άσε τον αλγόριθμο να δουλέψει υπέρ σου.
Αύξηση customer engagement
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορείς να επικοινωνήσεις σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες σου, να τους κάνεις ενεργά μέλη της κοινότητάς σου, να τους δώσεις «φωνή» και να τους συμπεριλάβεις ενεργά στη διαδικασία διαμόρφωσης του brand και στη λήψη σχετικών αποφάσεων. Παράλληλα, έχεις τη δυνατότητα να απαντάς άμεσα στα ερωτήματα τους ή στις ανησυχίες τους. Με αυτόν τον τρόπο, χτίζεις σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σου και τους δίνεις τη δυνατότητα να γίνουν κομμάτι του brand σου.
Εστιασμένο advertising και ανάλυση αποτελεσμάτων
Πλέον, διαφημίζεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου στοχευμένα. Τα εργαλεία των social media σου δίνουν τη δυνατότητα να γνωρίζεις με ακρίβεια ποιο είναι το κοινό σου και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του όπως ο τόπος κατοικία, η ηλικία, οι συνήθειες κ.ά. Γνωρίζοντας το προφίλ, τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα των πελατών σου μπορείς να αναπτύξεις μία εστιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Έπειτα, αναλύεις με ακρίβεια τα αποτελέσματα των ενεργειών σου, με βάση τους στόχους που έχεις θέσει και καταλήγεις σε χρήσιμα συμπεράσματα για τις μελλοντικές σου κινήσεις.
Lead generation και αύξηση των πωλήσεων
Μπορείς να προσελκύσεις πιθανούς πελάτες μέσα από τα social media. Να τους φέρεις στο προφίλ σου και έπειτα στην ιστοσελίδα σου και να τους οδηγήσεις σε συγκεκριμένες κινήσεις όπως για παράδειγμα εγγραφή στο newsletter ή άμεση επικοινωνία με την επιχείρηση σου (Δες παράδειγμα από την ιστοσελίδα του Artious Web Design). Ακολουθώντας μία στοχευμένη στρατηγική, μπορείς να μετατρέψεις αυτά leads σε νέους πελάτες.
Μην το σκέφτεσαι λοιπόν!
Ξεκίνα άμεσα το ταξίδι σου στο ψηφιακό κόσμο και άσε τη διαδικασία να σε εκπλήξει ευχάριστα. Με το χρόνο, θα βλέπεις τα αποτελέσματα των ενεργειών σου να ενισχύουν με τον καλύτερο τρόπο το brand σου και όλα αυτά με ελάχιστο budget. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι η όρεξη για δημιουργικότητα και τους ιδανικούς συνεργάτες που θα σε βοηθήσουν να πραγματοποιήσεις το όραμα σου.